moeje hoefkes - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Hans Eersel - WaarBenJij.nu moeje hoefkes - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Hans Eersel - WaarBenJij.nu

moeje hoefkes

Blijf op de hoogte en volg Hans

25 April 2016 | Spanje, Zubiri

Vandaag vroeg op en op pad 6.45 vertrokken en in het eerste dorp ontbeten,was nog lekker ook,lekkere bak. Koffie en stokbrood met gebakken ei.De afstand was maar rond de 25 km maar het was bijna heel de afstand weer stijgen en dalen over verschrikkelijke paden met heel veel keien en blubber.Was wel weer op tijd binnen(12.45)en heb iets last van r knie maar we zien wel.gegroet allemaal Hans

• 25 April 2016 - 16:26

Johan Zwaans :

Kun je mooi een aantal uurtjes extra rust nemen
    Is er geen schone Spaanse die een massage bij je wil doen, haha

• 25 April 2016 - 19:00

Suzy Peeters:

Hoi hans zet hem op het lukt jouw,en je hoefkes worden wel verwend dat je terug bent

• 25 April 2016 - 19:03

Niels:

Goed rusten! En op je gemak wandelen!! Komt goed!

• 25 April 2016 - 19:28

Marjonet :

mooi 2 dagen zitten erop, ook al zijn ze zwaar geweest! knap dat je het doet!
    succes weer voor morgen. en geniet ervan.

• 25 April 2016 - 20:08

Jan Fitters:

Alle begin is moeilijk, gisteren Waspik 1 gekeken. Was ook zwaar !!! Hans veel sterkte en heb alle vertrouwen in je missie. Succes en zet hem op kerel.

Verslag uit: Spanje, Zubiri

Hans

Auteur: Jim van Eesrel Naar veel informatie, kennismakingsavonden, goed schoeisel een hoop lichtgewicht kleding, veel spanning en kriebels is het dan zover!! Ons Pa gaat de bedevaartstocht bewandelen: Santiago de Compostela. Op vrijdag 22 april 2016 zal hij afgezet worden door een goede vriend (Johan) samen met zijn dochter Lisa aan het begin van zijn route in Frankrijk. Om vervolgens een dag later zijn eigen weg te kiezen over de route van de Santiago de Compostela. Dit is een hele grote stap voor hem en zal hij ons op de hoogte houden via deze site!

Actief sinds 14 April 2016