Op naar Pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Hans Eersel - WaarBenJij.nu Op naar Pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Hans Eersel - WaarBenJij.nu

Op naar Pamplona

Blijf op de hoogte en volg Hans

27 April 2016 | Spanje, Pamplona

Vanochtend vertrokken vanuit Zubiri op naar Plamplona,wat in eerste instantie op een redelijke vlakke tocht duiden was het weer veel stijgen en dalen en al wat stijfheid op de spieren en wat pijntjes viel het niet helemaal mee,maar goed om 13,40 uur bij de refugo na 6 uur lopen.lekker gegeten op plaza del Castillio en op tijd naar bed want veel rust is wel noodzakelijk,beste mensen de gr van Hans.

• 26 April 2016 - 20:42

Johan Zwaans :

Zo ist, morgen op naar Puente la reina, succes

• 26 April 2016 - 20:51

Marjonet :

goed rusten ! en veel succes voor morgen

• 26 April 2016 - 20:58

Niels De Haan:

Zo is het veel succes!

• 27 April 2016 - 09:22

Joep Kelder:

Heel veel succes Hans! Je kunt het!

• 27 April 2016 - 09:39

Jacuelien Van De Schoot:

Hier even een berichtje uit het regenachtige Oirschot. Voor ons ben je de King.
    Heel veel succes. En de groeten en veel succes van Joke en Bert Sweep.
    En een dikke kus van Lenna

• 27 April 2016 - 11:13

John Rosenbrand:

Beste Hans,
    Das een hele onderneming voor iemand die altijd in de weer is met alles waar een motor, wielen en een peilstok op en aan zitten.

Ik vind het een top prestatie om deze uitdaging aan te gaan

En wens je heel veel plezier en fijne reis toe

Jou kenende gaat dit jou zeker lukken en zal jij er ook van genieten.

M.v.g. John Rosenbrand

• 27 April 2016 - 11:57

Corrie En Leo:

Hallo Hans, stoer dat je aan de tocht begonnen bent! We zullen je volgen. Zet hem op!!
    Groeten van je buurtjes

• 27 April 2016 - 14:21

Hans En Susanne:

Hansie, goed bezig jongen, jammer dat het weer nog niet zo mee zit, hier is het ook bagger, veel succes verder en leuk dat we je zo kunnen volgen. klasse.... Groeten Hans en Susanne.

• 27 April 2016 - 17:11

Netty :

Hoi Hans, sjonge je hebt je best al moeten doen de eerste dagen, maar je gaat het vast zeker volhouden. Grappig dat we elkaar zagen bij de Plus zaterdag, ik nog even de hond voor je vast heb gehouden zodat jij je boodschap kon doen maar niet wist dat je dit ging doen.
    Fantastisch hoor, we gaan je " volgen". Heel veel succes vanuit een beetje natte Koningsdag in Waspik. Heel veel veilige en mooie kilometers, gesprekken, avonturen en wat er nog meer voorbij komt gewenst.
    Groetjes Cor en Netty

• 27 April 2016 - 18:27

Andrekonings:

Hoi Hans ook hier een berichtje van Andre en Lia leuk dat we je kunnen volgen .we geloven dat je het zwaar heb is ook niet niks wat je aan het doen bent Hans je kunt het en zet hem op heel veel groetjes van ons

• 27 April 2016 - 21:01

Lia Van Zwietering:

Ola Hans fijn om je te volgen weet hoe het voelt. Luister wel naar je lijf en rust wat meer als het nodig is. Loop niet te snel, tijd genoeg. Morgen weer een mooie route. Buen Camino Lia

• 28 April 2016 - 14:40

Jeff:

Hey maat,

Mooi dat het ondanks de pijntjes en het weer allemaal goed gaat!! Je gaat het zeker halen en we zullen je berichten volgen! Zoals je ziet is er heel veel interesse voor je!

Heel veel succes en zet hem op he, je kan het!

Groet Jeff

• 28 April 2016 - 21:29

Jurgen Smits:

Hey Hans....ik denk regelmatig aan je, had er graag bij willen zijn. Goed bezig, Hans. Ik wens jou elke dag het allerbeste, er zullen best wel moeilijke en taaie stukken zijn, maar aan karakter ontbreekt het niet bij kleine Hans. Dus kop op, geniet van de mooie mensen, de omgeving en elke dag brengt weer nieuwe verrassingen.

Groetjes van Jurgen en Wendelina

Verslag uit: Spanje, Pamplona

Hans

Auteur: Jim van Eesrel Naar veel informatie, kennismakingsavonden, goed schoeisel een hoop lichtgewicht kleding, veel spanning en kriebels is het dan zover!! Ons Pa gaat de bedevaartstocht bewandelen: Santiago de Compostela. Op vrijdag 22 april 2016 zal hij afgezet worden door een goede vriend (Johan) samen met zijn dochter Lisa aan het begin van zijn route in Frankrijk. Om vervolgens een dag later zijn eigen weg te kiezen over de route van de Santiago de Compostela. Dit is een hele grote stap voor hem en zal hij ons op de hoogte houden via deze site!

Actief sinds 14 April 2016