via Barbadelo naar Gonzar - Reisverslag uit Leboreiro, Spanje van Hans Eersel - WaarBenJij.nu via Barbadelo naar Gonzar - Reisverslag uit Leboreiro, Spanje van Hans Eersel - WaarBenJij.nu

via Barbadelo naar Gonzar

Blijf op de hoogte en volg Hans

23 Mei 2016 | Spanje, Leboreiro

Hallo vrienden wij (Karl und ich) ha ha zijn elke dag op pad voor vrouw en kind door weer en wind zo ook nu weer,na het hotelletje in Triacastela op weg naar Barbadelo,weer genoeg te klimmen,het houd niet op,maar weer volop natuurschoon en oude bossen en lekker afzien en goed moe aankomen in de refugo is er altijd weer een verse cerveza, douchen en gezamenlijk eten,meestal t pelgrims menu,dat is altijd goed en niet duur.Inmiddels hebben zich nog meer Duitsers verzameld om ons en een Nederlandse genaamd Marianne,wel van boven de rivier maar goed,ook Sylvia uit Duitsland en deze regelt op dit moment alles voor de reserveringen om te slapen want we zijn inmiddels binnen de laatste 100 km gekomen en dan begint de funCamino voor alle die met bus of ook wel te voet hun Compostella willen bemachtigen.Na een fijne middag en avond in Barbadelo en veel plezier op weg naar Gonzar,het blijft hier mooi ,dwars door Sarria naar de volgende refugo en weer geweldig,de gezelligheid en warmte van de mensen onderling en ook de mensen van de refugo,s,na lekker eten en drinken weer ons favoriete Camino nummer in gezet(guantalamera)en dan gaat t los niet normaal,ik heb nog met oma gedanst en kreeg nog applaus ook.Vanaf Gonzar op pad naar Ocoto waar Sylvia weer had geregeld dat we een wat beter onderkomen hadden,daar ben ik nu terwijl ik dit tik,super kamer en goed eten maar ben een beetje moe,ik zit nu 58 km voor Santiago,nog 2 etappes en dan zie ik de kathedraal en ons Marjonet hoop ik en breng ik mijn Compostella mee naar ons mooie Waspik,ik ga nu slapen en jullie zien mijn laatste verslag na de aankomst nog opzeker,nogmaals alle volgers bedankt en blijf reageren aub het heeft mijn zover gebracht mede door jullie,gracias.Hasta luego

• 23 Mei 2016 - 23:53

Walter De Groot:

hoi hans. beter laat dan nooit. heb je blog gevonden.
    geweldig om te lezen. wens je de laatste periode heel veel succes.
    zet hem op en je kunt het. geniet ervan. gr walter de groot

• 24 Mei 2016 - 10:45

Jan Fitters:

Hans, bewondering voor je prestatie en lees met veel plezier je reisverslagen. Geniet van de laatste etappes en wens je een warm welkom in Santiago. Groet Jan en Tiny Ps. zie je op de BBQ op 11 juni !!!

• 24 Mei 2016 - 20:53

Johan Zwaans :

Hey Hansie, eine nachricht aus Holland hier wieder. Das ende ist fast in sicht für Sie und sehr Waspik und Deutschland Sie genau verfolgen (zu fuß). Shön, das Sie in den letzen tagen mit Marionet verdringen, es hat auch einen gewissen sinn für ihre reise denke ich. Muss wieder eingeschaltet werden, wenn Sie wieder in den Niederlanden sind, noch letzen kilometer und Samstag genießt.
    Gruße Karl II.
    (wé ne kletspraat)

• 24 Mei 2016 - 22:41

Cees En Adrie Timmermans.:

Hola Hans, succes met de laatste loodjes..........GEWELDIG om straks in Santiago aan te komen.
    Wat een ervaringen ben je rijker geworden. Tot ziens in de Marijkelaan.

Verslag uit: Spanje, Leboreiro

Hans

Auteur: Jim van Eesrel Naar veel informatie, kennismakingsavonden, goed schoeisel een hoop lichtgewicht kleding, veel spanning en kriebels is het dan zover!! Ons Pa gaat de bedevaartstocht bewandelen: Santiago de Compostela. Op vrijdag 22 april 2016 zal hij afgezet worden door een goede vriend (Johan) samen met zijn dochter Lisa aan het begin van zijn route in Frankrijk. Om vervolgens een dag later zijn eigen weg te kiezen over de route van de Santiago de Compostela. Dit is een hele grote stap voor hem en zal hij ons op de hoogte houden via deze site!

Actief sinds 14 April 2016