wat een start - Reisverslag uit Roncevaux, Frankrijk van Hans Eersel - WaarBenJij.nu wat een start - Reisverslag uit Roncevaux, Frankrijk van Hans Eersel - WaarBenJij.nu

wat een start

Blijf op de hoogte en volg Hans

24 April 2016 | Frankrijk, Roncevaux

Vandaag 24 april om 7 uur op en lekker ontbeten met zijn drietjes, Johan lekkere koffie gezet en broodjes gemaakt.Daarna douchen en wandelkleren aan en toen richting vertrekpunt samen,zij zijn een stuk mee opgelopen.Daarna was het ieder voor zich en dat viel niet echt mee. Om te klimmen naar bijna 1500 mtr hoogte over een lengte van 21 km met regen mist hagel en een straffe wind om daarna ook nog eens 6,5 km steil af te dalen,ik ben nog nooit zo lang(8,75 uur) zo diep gegaan, het was superzwaar,maar goed we hebben het gehaald om morgen een iets makkelijkere etappe te starten.ik ga nu slapen(21,00 uur)en groet jullie alle

• 24 April 2016 - 22:15

Johan Zwaans :

Nogmaals, knap dat je deze moeilijke etappe hebt uitgelopen in een keer. Hopelijk morgen beter weer en een iets minder moeilijke route, alvast succes

• 25 April 2016 - 08:20

Aad:

Ballen Hans, petje af.
    Aad

Verslag uit: Frankrijk, Roncevaux

Hans

Auteur: Jim van Eesrel Naar veel informatie, kennismakingsavonden, goed schoeisel een hoop lichtgewicht kleding, veel spanning en kriebels is het dan zover!! Ons Pa gaat de bedevaartstocht bewandelen: Santiago de Compostela. Op vrijdag 22 april 2016 zal hij afgezet worden door een goede vriend (Johan) samen met zijn dochter Lisa aan het begin van zijn route in Frankrijk. Om vervolgens een dag later zijn eigen weg te kiezen over de route van de Santiago de Compostela. Dit is een hele grote stap voor hem en zal hij ons op de hoogte houden via deze site!

Actief sinds 14 April 2016