Wat etappe,s tussen Burgos en Leon - Reisverslag uit Mansilla de las Mulas, Spanje van Hans Eersel - WaarBenJij.nu Wat etappe,s tussen Burgos en Leon - Reisverslag uit Mansilla de las Mulas, Spanje van Hans Eersel - WaarBenJij.nu

Wat etappe,s tussen Burgos en Leon

Blijf op de hoogte en volg Hans

11 Mei 2016 | Spanje, Mansilla de las Mulas

Hallo allemaal hier ben ik weer,vanaf Honastas op naar Boadilia ongeveer een 30 km over heuvelachtig gebied wel wat te zien maar niks aparts,oude dorpen waar de tijd stil is blijven staan met prachtige oude kerken en gebouwen,maar mensen en zeker de jeugd zie er bijna niet,toch een vreemde gewaarwording.Daar aangekomen in een zeer mooie refugo,geleid door oma,dochter en kleinzoon met veel compassie en liefde voor goed eten en drinken,was echt een beleving,super.S,morgens weer vroeg op pad naar de nonnen in Carrion de los condens,ik kon weer kiezen opeen moment uit 2verschillende paden of langs een autoweg of over het oude pad,avontuurlijk dat ik ben inmiddels het oude pad natuurlijk gekozen, na 2 km begon het te regenen en het was een grote kleibende met paden vol met water en eigenlijk niet te belopen maar ja terug ga je ook niet,dus door maar nog 3 uur.Om 14.00 uur daar aangekomen omgekleed en gedoucht de stad in om in de middag het eind van de eredivisie te volgen via wat apps,afloop is bekend en voor mijn doping voor op de Camino.Vanaf daar de volgende dag naar Terradillos de los Templarios,weer een goede 30 km en redelijk droog kunnen houden en een fijne refugo met ook weer goed eten en drinken,ook Klaus kwam nog langst met de loopdames om wat te eten en te drinken.S,morgens om 7.15 weer op pad via Sahagun naar Bercianos weer 28 km om uit te komen in Mansilla de las mulas,dat was vandaag 11 mei om morgen door te gaan naar Leon,dus ik gr jullie alle en tot next time hasta luega

• 11 Mei 2016 - 23:23

Marjonet :

alweer heel wat km achter je gelaten. en zoveel mooie avonturen meegemaakt. het gaat helemaal zoals je had gehoopt. prachtig ! Ga zo door en geniet met volle teugen.

• 12 Mei 2016 - 06:44

Suzy:

Hoi hans,mooi dat je zo geniet en het gaat je goed af chapeau. Ik blijf het een knappe prestatie vinden die maar weinigen je na zullen doen. Blijf zo door gaan en blijf genieten. Zet hem op jongen

• 12 Mei 2016 - 13:06

Peter Kelder:

Hans, fantastisch dat je deze prestatie neerzet. Veel bewondering voor de lef, de sportieve prestatie maar vooral ook voor je doorzettingsvermogen. Uit je berichten lezen we dat het je iet altijd voor de wind ( en regen ) gaat, maar dat je desondanks doorstapt. In de regen , door de modder, berg op, berg af. prachtige natuur en vergezichten en weinig gezeur aan je hoofd. En op het eind een beloning in de refugo. Met een pot bier en lekker eten . Dat toch weer eens heel wat anders dan de oer Hollandse sleur. Zo leer je wel waarderen wat je al hebt bereikt.
    De laatste dagen zul je wel een extra positieve impuls hebben gekregen van het ( onverwachte ) kampioenschap van jouw cluppie. Proficiat daar nog mee. Je bent al een heel eind op weg maar je doel is nog niet bereikt dus zet hem op. We blijven je volgen. Still going strong.

• 12 Mei 2016 - 17:10

Niels De Haan:

Zo gaat ie lekker!! Haha succes!

• 12 Mei 2016 - 19:42

Johan & Francien Verhoeven:

Ola amigo, dank weer voor je verslagen. Geweldig te lezen hoe je geniet!! Vanuit deze kant nog steeds bewondering voor je...that's the spirit man en you go for it!! Suc6 en blijf vooral genieten!! Liefs uit Wolluk xxx

• 23 Mei 2016 - 16:54

Anje Van Der Valk:

Hé Hans, ik let ff niet op en je bent er al bijna! Man wat 'n top snelheid haal jij zeg! Na 'n weekje Portugal met ons hele gezin, heerlijk weer daar, is het leuk om jouw belevenissen weer te volgen en te lezen dat het nog steeds goed met je gaat. Toppie man! Ben alweer benieuwd naar je volgende verhaal! Hans, het beste daar hè en de groeten uit 'n regenachtig Waspik.

Verslag uit: Spanje, Mansilla de las Mulas

Hans

Auteur: Jim van Eesrel Naar veel informatie, kennismakingsavonden, goed schoeisel een hoop lichtgewicht kleding, veel spanning en kriebels is het dan zover!! Ons Pa gaat de bedevaartstocht bewandelen: Santiago de Compostela. Op vrijdag 22 april 2016 zal hij afgezet worden door een goede vriend (Johan) samen met zijn dochter Lisa aan het begin van zijn route in Frankrijk. Om vervolgens een dag later zijn eigen weg te kiezen over de route van de Santiago de Compostela. Dit is een hele grote stap voor hem en zal hij ons op de hoogte houden via deze site!

Actief sinds 14 April 2016