wat geruchten enl bijnamen - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Hans Eersel - WaarBenJij.nu wat geruchten enl bijnamen - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Hans Eersel - WaarBenJij.nu

wat geruchten enl bijnamen

Blijf op de hoogte en volg Hans

12 Mei 2016 | Mexico, León de los Aldamas

Hallo lieve volgers ik ben al een heel eind op weg maar er is nog wel een stuk te gaan,ik ben heel optimistisch en ben ook zeer gemotiveerd,heb ook geen blessures,maar is ook niet vreemd voor z,on sportman als ik,laatste jaar heb ik nog de HJ trofee gewonnen.Zoals op elke Camino zijn er verhalen en zo ook dit jaar,het verhaal gaat dat er een vader loopt met de As van zijn zoon en net als in de film THE Way overal wat As achterlaat,zijn zoon is plotseling overleden op 16 jarige leeftijd,dat is ook niet te pakken.Sorry voor de bad story.Nu het schijnt zo als je uit Spanje komt en je kunt op je cv aantonen dat je de Camino hebt gelopen dat je eerder kans op een baan,zeggen ze.En nu wat leukere zaken,ik ben nu bijna 3 weken op de Camino en ik heb al zoveel bijnamen dat ik het zelf niet meer snap,de Amerikanen noemen mij de Santiago Expres,de Brazilianen noemen mij de Dutch power,de Engelse noemen mij THE QuickType en de vele Duitsers zeggen Hansi Haase,en dan nog afgelopen zondag,eerst 2,5 uur zonder regen dan 3 uur met regen door de vette klei en keien en dan naar de nonnen,maar alles kwam goed die middag ivm kampioenschap van mijn cluppie.Wat later op het terras kwam er een Canadese vrouw op mijn af en vroeg,are you still Alive ik zeg i am Edder Vedder(Pearl jam) I am still Alive waarom vraag je dat,ze zegt ik zag jou op de eerste dag op de berg(de Napolionroute )ik denk die zie ik niet meer terug op de Camino,maar het lot heeft gelukkig anders besloten,i am still walking beste volgers stuur je berichten en groeten vooral door aub ik beleef hier heel veel plezier aan en het steunt mij geweldig op mijn tocht.Hasta luega



  • 13 Mei 2016 - 08:24

    Johan & Francien Verhoeven:

    Zullen wij er nog een bijnaam toevoegen Hansi Haase? Snelle Jelle...is da wa? :) Maar wat was jij nog laat c.q. vroeg in de ochtend aan 't schrijven... Helemaal top zeg om jou op deze manier te volgen. Ook wij beleven veel plezier hoe realistisch jij verslag uitbrengt van jouw avonturen. Fantastisch!!! Ga zo door amigo, we blijven je volgen. Hasta luego!! xxx

  • 13 Mei 2016 - 11:01

    Corrie En Leo:

    Ha buurman, Terwijl we hier zitten te puffen in de zon, dender jij als een diesel alsmaar door, en vaak nog door de regen. Petje af hoor! Blijf genieten van alles wat op je pad komt! Groeten van ons..

  • 13 Mei 2016 - 15:06

    Niels:

    Heeeey hans
    Is nog gezellig oom haha mooi da ge er plezier
    In hebt en da ge veul leuke dingen tegen komt
    Veel plezier succes!!!!!

  • 13 Mei 2016 - 23:10

    Johan Zwaans :

    Hey Hans, mooi toch dat je zulke lovende bijnamen krijgt van diverse pellegrino's. Want niet alleen HJ doet wat 't beloofd, maar ook HVE doet wat 't beloofd. Hebben ze je aan eind in Santiago de Compostella soms een kratje HJ en friet

  • 13 Mei 2016 - 23:14

    Johan Zwaans :

    Belooft
    Nou, de rest van de tekst is pleite maar doen we de volgende keer wel over.
    Groetjes uit waspik

  • 14 Mei 2016 - 14:29

    Sybe Waarts:

    Beste Hans,
    Geweldig zoals je gaat, je vermaakt de boel daar wel, net zoals je hier doet in Waspik.
    Mooie verhalen en nog proficiat met jouw PSV.
    Op naar jouw finale!

  • 14 Mei 2016 - 22:05

    Milou,Noor,Dorine,Hans,Maurice Smits:

    hallo Hans,
    fijn om te lezen dat het goed gaat, en bovenal dat je ervan geniet.
    geweldig dat je dit kan en mag doen, een ervaring die ze je nooit meer afnemen.
    ga zo door, we blijven je volgen.
    succes verder en heel veel groetjes van hans en Dorien.

  • 15 Mei 2016 - 14:04

    Wim En Ger:

    Ha Hans,

    Wat mooi om te lezen en te horen (via Marjonet) dat het zo goed met je gaat en het lopen naar je doel Santiago. Geniet van alles en wij blijven je volgen met al je verhalen.
    Veel succes nog en hou de moed er in !!!!
    Warme groeten vanuit Waspik Wim, Ger, Mark Inge en Nick.

  • 15 Mei 2016 - 15:27

    Cees En Adrie Timmermans.:

    Hola buurman, via Marjonet regelmatig de verhalen gehoord,super hoor,maar nu met de link die wij van Marjonet kregen, jouw verslag gelezen.Wij hopen de Camino nog eens te lopen.Vanaf nu gaan wij de route dagelijks volgen,vanuit de kille Marijkelaan (12 gr) veel goede moed.
    Ánimo. Cees en Adrie.

  • 15 Mei 2016 - 19:32

    Jos En Antoinette De Bont:

    Hallo Hans, we volgen al een tijdje je verhalen en je ervaringen op je tocht naar Santiago.
    We vinden het knap en gedurfd van je om deze tocht aan te gaan.
    De ontmoetingen met mede wandelaars is wel mooiste wat er is, ieder met zijn eigen verhaal. En soms soms alleen aan de wandel is ook weer heerlijk. Kun je overal over mijmeren.
    Hans we blijven je volgen en zeker wanneer je aangekomen bent waar wij ook gelopen hebben.
    Dan krijg je weer heimwee naar deze tocht. En dan denk je, liep ik er maar in plaats van Hans.
    Hans geniet ervan en zo'n tocht ga je nooit meer vergeten, ook al kun je het soms zwaar hebben.
    Een goede voortzetting van je camino.
    Groet uit de Marijkelaan Jos en Antoinette de Bont




  • 15 Mei 2016 - 20:03

    Andrekonings:

    Hoi Hansie we hebben weer genoten van het verslag .Wat je allemaal mee maakt is volgens mij wel kikke.Die bijnamen die je allemaal krijgt haha .Je hebt het al een flink stuk gefikts klasse . We wensen jou heeeeeeel veel succes en op naar de Santiago .toytoytoy gr de knaak en knaakin haha

  • 16 Mei 2016 - 12:22

    Hans, Susanne, Lotte, Britt En Bente:

    Hoi Hans,
    Geweldig dat het zo goed met je gaat, ondanks het soms slechte weer en de omstandigheden presteer je het toch maar, hier zul je nog vaak aan terugdenken, nog bedankt voor de felicitaties en jij gefeliciteerd met je cluppie (en je weet dat dat zeer doet) Heel veel plezier nog van al het schitterende wat je nog gaat beleven en zet hem op " Beer van Waspik".

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, León de los Aldamas

Hans

Auteur: Jim van Eesrel Naar veel informatie, kennismakingsavonden, goed schoeisel een hoop lichtgewicht kleding, veel spanning en kriebels is het dan zover!! Ons Pa gaat de bedevaartstocht bewandelen: Santiago de Compostela. Op vrijdag 22 april 2016 zal hij afgezet worden door een goede vriend (Johan) samen met zijn dochter Lisa aan het begin van zijn route in Frankrijk. Om vervolgens een dag later zijn eigen weg te kiezen over de route van de Santiago de Compostela. Dit is een hele grote stap voor hem en zal hij ons op de hoogte houden via deze site!

Actief sinds 14 April 2016
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 11540

Voorgaande reizen:

14 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

22 April 2016 - 07 Juli 2016

Santiago de Compostella

Landen bezocht: