laatste etappe,op naar Santiago - Reisverslag uit Quion, Spanje van Hans Eersel - WaarBenJij.nu laatste etappe,op naar Santiago - Reisverslag uit Quion, Spanje van Hans Eersel - WaarBenJij.nu

laatste etappe,op naar Santiago

Blijf op de hoogte en volg Hans

24 Mei 2016 | Spanje, Quion

Hallo alle,ja ik loop nog steeds al viel het vandaag niet mee vanaf Ocoto wat laat op gang ivm het ontbijt dat veel te lang duurde maar goed toch op pad,het zag er allemaal goed uit met het weer maar na 2 km begon het te regenen,wat geschuild en toen het minder werd weer op pad,maar minder was van korte duur,ik heb 6 uur in de regen gelopen en was totaal doorweekt,om 8 uur weg en om 16.30 uur in de refugo en daar was echt niks te beleven maar goed voor alles is een oplossing en wat bleek tegenover was een kroeg,daar een paar op en naar t restaurant aan de de overkant,lekker gegeten en gedronken en voor 10 uur op bed want dat moet in de refugo,s.Morgen 25 mei weer vroeg op om de laatste 28 km van de Camino te lopen en mijn Compostella te halen en zeker niet te vergeten Marjonet wacht mij op,zal me een momentje worden,alleen het weer is hier slecht nu maar niks houd mij nu tegen(ha ha),om af te sluiten want ik moet ook nog een beetje slapen er komt op zeker nog een afsluitend verhaal daar kunnen jullie van op aan.beste mensen tot weder horen.Hasta luego

• 24 Mei 2016 - 23:27

Nicole:

Succes met de laatste kilometers morgen. Geniet van je momentje met Marjonet. En zeker niet te vergeten van het mooie moment in de kathedraal. Tot snel weer. Groetjes van ons vier.

• 24 Mei 2016 - 23:59

Aad:

Kolere Hans, wat een afsluiting. Dat had je je waarschijnlijk wel anders voorgesteld.
    Wel ballen voor mijn buurman van 2H, voor mij kun je niet meer stuk, maar dat is al jaren zo.
    Hopelijk zijn de weergoden je morgen gunstig gezind, zo niet, dan moet je Jacob maar met wat ferme termen naar beneden roepen.
    Grote groet en veel succes morgen

• 25 Mei 2016 - 10:03

Sybe Waarts:

Hans, je gaat geweldig en na regen komt zonneschijn! Zeker als Marjonet je op wacht.
    Nog mooie momenten daar en goede finish toegewenst.

• 25 Mei 2016 - 10:55

Netty:

Hé Hans het zonnetje van vandaag zal zeker jouw Marjonet zijn, wat een tegenvaller met het weer op het laatste traject. Toch ontzettend veel mooie laatste kilometers gewenst

• 25 Mei 2016 - 21:02

Suzy:

Hoi hansje al bij al toch een prachtige prestatie we zijn trots op je. Zet hem op en geniet van je weerzien met marjonet. Petje af x

• 25 Mei 2016 - 22:08

Johan Zwaans :

Nou Hans, de laatste loodjes zullen we maar zeggen, geniet er nog van en hopelijk wat beter weer. Voor 't weer hoef je overigens niet terug te komen, hier is 't ook niet veel bijzonders. We zijn benieuwd naar je verhalen, succes

• 26 Mei 2016 - 17:53

Johan & Francien Verhoeven:

Hey kanjer, even een paar dagen niets van ons laten horen, maar evengoed jouw stappen gevolgd hoor. kei-druk gehad maar hier zijn we weer!! Dus als je dit leest heb je misschien je uiteindelijke doel bereikt? En ben je herenigd met jouw lief? Hombre, has hecho un gran trabajo!! Enorm plezierig jou te hebben mogen volgen, we hebben ervan genoten. Dank je wel Hans en wij wensen jullie alvast een veilige thuiskomst. Maar vooralsnog.. geniet van jullie samenzijn. Liefs uit Wolluk xxx

• 27 Mei 2016 - 09:12

Piet En Nelly De Graauw:

Geweldig gedaan Hans
    'n prachtige herinnering voor je verdere leven!!
    Piet en Nelly de Graauw.

• 30 Mei 2016 - 12:40

Niels:

Hij is back in town!top gedaan!!!

Verslag uit: Spanje, Quion

Hans

Auteur: Jim van Eesrel Naar veel informatie, kennismakingsavonden, goed schoeisel een hoop lichtgewicht kleding, veel spanning en kriebels is het dan zover!! Ons Pa gaat de bedevaartstocht bewandelen: Santiago de Compostela. Op vrijdag 22 april 2016 zal hij afgezet worden door een goede vriend (Johan) samen met zijn dochter Lisa aan het begin van zijn route in Frankrijk. Om vervolgens een dag later zijn eigen weg te kiezen over de route van de Santiago de Compostela. Dit is een hele grote stap voor hem en zal hij ons op de hoogte houden via deze site!

Actief sinds 14 April 2016