De weg naar Santiago de Compostela - Reisverslag uit Waspik, Nederland van Hans Eersel - WaarBenJij.nu De weg naar Santiago de Compostela - Reisverslag uit Waspik, Nederland van Hans Eersel - WaarBenJij.nu

De weg naar Santiago de Compostela

Door: Jim van Eersel

Blijf op de hoogte en volg Hans

14 April 2016 | Nederland, Waspik

Ons Pa gaat de bedevaartstocht bewandelen: Santiago de Compostela.

• 24 April 2016 - 18:46

Aad:

Hans, The Way gezien, ik kom er aan!! Buen Camino. Grote groet, Aad

• 27 April 2016 - 10:59

Lia Van Zwietering:

Ola Hans geniet van elke stap Buen Camino saludos Lia

• 18 Mei 2016 - 11:58

Gridje:

Prachtige foto's natuurlijk,, misschien toch mee gaan volgend jaar...?
    Je ziet er nog goed uit .... geniet ervan!

Verslag uit: Nederland, Waspik

Hans

Auteur: Jim van Eesrel Naar veel informatie, kennismakingsavonden, goed schoeisel een hoop lichtgewicht kleding, veel spanning en kriebels is het dan zover!! Ons Pa gaat de bedevaartstocht bewandelen: Santiago de Compostela. Op vrijdag 22 april 2016 zal hij afgezet worden door een goede vriend (Johan) samen met zijn dochter Lisa aan het begin van zijn route in Frankrijk. Om vervolgens een dag later zijn eigen weg te kiezen over de route van de Santiago de Compostela. Dit is een hele grote stap voor hem en zal hij ons op de hoogte houden via deze site!