aankomst in Saint Jean pied de port - Reisverslag uit Uhart-Cize, Frankrijk van Hans Eersel - WaarBenJij.nu aankomst in Saint Jean pied de port - Reisverslag uit Uhart-Cize, Frankrijk van Hans Eersel - WaarBenJij.nu

aankomst in Saint Jean pied de port

Blijf op de hoogte en volg Hans

23 April 2016 | Frankrijk, Uhart-Cize

Aankomst op 22 April om 17.30 bij appartement,spullen op de kamer en het dorp in om wat te eten en drinken natuurlijk.Vandaag 23 April eerst ontbijt in het dorp, eerste stempel gehaald en het vertrekpunt opgezocht,morgen 24 April op tijd eruit en afscheid nemen van Johan en Lisa en de tocht starten,het zal zwaar worden ivm hoogte verschil.Op naar 1e stopplaats Roncevalles in Spanje hopen op niet te veel spierpijn,maar goed we zullen het wel zien.Vanaf hier iedereen de gr. Hans,Johan en Lisa.

• 23 April 2016 - 20:05

Jacquelien:

Hoi Hans. Krijg net de eerste foto's binnen via de app. Vanaf nu ga ik je reis volgen
    Heel veel plezier en hopen op weinig spierpijn. Spreek je snel.
    Groetjes Frits en Jacquelien en lenna

• 24 April 2016 - 14:20

Doreth Berendse :

Veel Succes Hans, weinig spierpijn en 'hou er de moeder maar in en van je hela hola!!!' Veel plezier

• 24 April 2016 - 19:42

Johan Zwaans :

Na ons afscheid vanochtend ben je de tocht begonnen in niet de meest ideale omstandigheden en voltooid, knap hoor. We hebben zo met zijn drieën toch wel veel gelachen enlol gehad. Wij zitten inmiddels in versailles voor nog een paar daagjes.
    Nog veel succes en mooie momenten toegewenst namens ons.
    Groetjes Johan en Lisa.

Verslag uit: Frankrijk, Uhart-Cize

Hans

Auteur: Jim van Eesrel Naar veel informatie, kennismakingsavonden, goed schoeisel een hoop lichtgewicht kleding, veel spanning en kriebels is het dan zover!! Ons Pa gaat de bedevaartstocht bewandelen: Santiago de Compostela. Op vrijdag 22 april 2016 zal hij afgezet worden door een goede vriend (Johan) samen met zijn dochter Lisa aan het begin van zijn route in Frankrijk. Om vervolgens een dag later zijn eigen weg te kiezen over de route van de Santiago de Compostela. Dit is een hele grote stap voor hem en zal hij ons op de hoogte houden via deze site!

Actief sinds 14 April 2016